Szachy dla dzieci

Lekcja strategii. Jak ROZWIJAĆ dzieci poprzez naukę gry w SZACHY – pierwszy w Polsce podręcznik szachowy dla rodziców i nauczycieli

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Lekcja strategii. Jak ROZWIJAĆ dzieci poprzez naukę gry w SZACHY – pierwszy w Polsce podręcznik szachowy dla rodziców i nauczycieli

„Lekcja strategii. Jak rozwijać dzieci poprzez naukę gry w szachy” to pierwszy w Polsce podręcznik szachowy dla nauczycieli, rodziców i wszystkich osób dorosłych, którym zależy na rozwoju własnym i dzieci.
Co da Ci ta książka?
  • Wiedzę o edukacyjnych wartościach gry w szachy.
  • Inspirację do rozwoju strategicznego i logicznego myślenia.
  • Kreatywne lekcje strategicznego myślenia.
  • Praktyczne wskazówki, jak rozpocząć naukę gry w szachy.
  • Sprawdzone metody nauki gry w szachy.

Czego się z niej nauczysz?

  • Jak rozwinąć dzieci poprzez naukę gry w szachy.
  • Jak wspierać dzieci w rozwoju królewskiej pasji.
  • Jak korzystać z dobrodziejstw szachowej rozgrywki.
  • Jak nauczyć gry w szachy krok po kroku.
  • Jak wprowadzać nowych graczy w świat królewskiej gry.

KUPUJESZ = POMAGASZ

To już oficjalne! Część dochodu z mojej debiutanckiej książki trafi do potrzebujących dzieci i młodzieży.

W poniższym filmie znajdziesz odpowiedź na następujące pytania:

  1. Do kogo trafią pieniądze?
  2. Dlaczego podzielę się dochodem?
  3. Jak self-publisher może wspierać potrzebujących?

BEZPŁATNY FRAGMENT KSIĄŻKI jest dostępny na stronie: www.lekcjastrategii.pl

SPIS TREŚCI

Książka napisana jest tak, aby odbiorca mógł dostrzec, w jaki sposób gra wspiera wszechstronny rozwój dziecka.

CZĘŚĆ  1 PEDAGOGICZNA

Rozdział pedagogiczny to zbiór moich obserwacji i doświadczeń w kilkuletniej pracy z 2000 dziećmi i 1000 dorosłych kursantów. Z tego rozdziału dowiesz się dlaczego warto grać w szachy.

CZĘŚĆ 2 PSYCHOLOGICZNA

Rozdział psychologiczny to gościnny rozdział autorstwa Leszka Badurowicza, specjalisty w treningu mentalnym, w dyscyplinach intelektualnych. Z tego rozdziału dowiesz się o tym jak powinien mądrze wspierać i wychowywać świadomy nauczyciel i rodzic.

CZĘŚĆ 3 PRAKTYCZNA

Część praktyczna to przewodnik po świecie szachów. Krok po kroku, za rękę przeprowadzę Cię do rozegrania pierwszej partii szachów. Z tej części dowiesz się jak nazywają i poruszają się bierki szachowe, a także poznasz niezbędne zasady to rozegrania pierwszej, pełnoprawnej partii.

ABY KUPIĆ KSIĄŻKĘ w cenie 49 zł (+koszt przesyłki) KLIKNIJ W TEN LINK

Napisz komentarz

Loading...